Modit

Portál fejlesztés

Portál fejlesztés

A 21. századi modern cégeknél a portál jelentheti az elsődleges kapcsolatot a vállalat és ügyfelei között (B2C). Portálrendszerek által az ügyfélkapcsolatok új dimenzióba emelhetők. A vállalat kiemelt szolgáltatásokat nyújt a portálrendszeren keresztül, mind a tartalom, mind az ügyfelekkel történő interakciók terén (fórumok, blog, hírlevél stb). A MODIT ennek a kapunak a kiépítését vállalja. Megrendelőnk belsőleg tudja kezelni, frissíteni, bővíteni a portálablakon keresztül megjelenő tartalmakat, ehhez nincs szükség külsős bevonására.

Liferay portálrendszer

A nyílt forráskódú Liferay portál keretrendszer Java nyelven íródott. Tartalmaz CMS-t (Content Management System, tartalomkezelő-rendszer) valamint egyéb, beépített, általános célú portleteket (fórum, blog, wiki oldalak).

A Liferay keretrendszer alkalmazásának előnyei sokrétűek:

  • Megbízhatóság
  • Robusztusság
  • Skálázhatóság (terhelhetőség)
  • Nagyfokú védettség

Összességében elmondható, hogy a Liferay-alapú portálok jó alapot biztosítanak az Önök szervezetéről kialakult kedvező kép megerősítésében.

Általunk alkalmazott technológiák: HTML, CSS3, Javascript5

Portál kínálatunkból:

  • CRM (Customer Relationship Management, ügyfélkapcsolati) rendszerek
  • Információs portál
  • Honlapok
  • Hirdetési portálok
  • Közösségi és Internetes portálok
  • Egyedi webshopok, Internetes áruházak (Rendelés/Kiszállítás)

További igények felmerülése esetén kérjük, lépjen velünk kapcsolatba!

Beépíthető modulok:

  • Hírlevél küldés
  • Chat ablak
  • Kereső
  • Naptár
  • Térképes navigáció
  • Jogosultságkezelés
  • Bannerek, hirdetések megjelenítése
  • Statisztikák, riportok lekérése
  • Értékelés, vélemény megjelenítése
  • Tartalomkezelő rendszer
  • Rendelés, ajánlatkérés –és továbbítás
  • Fizetési modul (banki rendszerre rácsatlakozva)

Automatizmusok

A portálba épített automatizmusok lehetővé teszik, hogy a rendszer könnyen kezelhető legyen, és minimálisra csökkenhessen a manuális közbeavatkozások szükségessége.

Néhány példa azon folyamatokra, melyeket a portálrendszer automatikusan lekezel:

  • Automatikus be/kiléptetés, regisztráció, felhasználó törlés
  • Automatikus válaszüzenet
  • Automatikus értesítések
  • Automatikus rendelésérkeztetés/feldolgozás
  • Automatikus számlakiállítás
  • Automatikus hírlevél fel- és leiratkozás